Oglašavanje izvan kuće (OOH) je bilo koji oblik oglašavanja s kojim se publika susreće izvan svog doma. Ova marketinška strategija cilja na kupce dok se voze, kupuju, rekreiraju ili putuju na posao; OOH oglasi uključuju postere/billboarde na autobuskim stajalištima, natpise u tržnim centrima ili digitalne oglase na kioscima na aerodromima.
Predviđa se da će potrošnja na oglase u segmentu OOH oglašavanja dostići 39,05 milijardi dolara u 2023.


Print OOH oglašavanje
Oglašavanje putem štampanih vizuala, na površinama između 2 i 20 m2.

LED OOH oglašavanje
Oglašavanje putem LED digitalnih displeja, statičkog ili dinamičkog sadržaja, na površinama između 2 i 20 m2.
Ciljevi OOH oglašavanja
Ključni cilj vanjskog oglašavanja informisanje je potencijalnih kupaca o proizvodima i uslugama koje biznis može ponuditi. Kupci se mogu informisati o proizvodu, njegovim prednostima i cijeni. Osim toga, može podići svijest o proizvodu i brendu kompanije među potrošačima.
Brand awareness
marketinški izraz za stepen do kojeg potrošači prepoznaju proizvod po njegovom nazivu. U idealnom slučaju, svijest potrošača o brendu može uključivati pozitivne percepcije kvaliteta koje razlikuju proizvod od konkurencije.
Prezentujte Vaš proizvod ili uslugu
Komunicirajte prednosti Vašeg proizvoda ili usluge na način koji je najznačajniji za vašeg kupca, odnosno u smislu koristi za njega.
Feedback
Uzimanje povratnih informacija o Vašim oglasnim kampanjama od Vaših kupaca također može učiniti OOH oglašavanje dramatično efikasnijim u odnosu na konkurenciju.
ConnectMedia BIH mreža
- Abecedni spisak gradova/mjesta ConnectMedia mreže
-
1. Banja Luka
2. Bijeljina
3. Bileća
4. Bratunac
5. Brčko
6. Čelinac
7. Derventa
8. Doboj
9. Gornji Vakuf
10. Gračanica
11. Gradačac
12. Gradiška
13. Istočno Sarajevo
14. Jajce
15. Kakanj
16. Kostajnica
17. Kozarska Dubica
18. Laktaši
19. Ljubuški
20. Mostar
21. Mrkonjić Grad
22. Nevesinje
23. Novi Grad
24. Pale
25. Prijedor
26. Prnjavor
27. Rogatica
28. Šamac
29. Sarajevo
30. Srbac
31. Srebrenik
32. Teslić
33. Travnik
34. Trebinje
35. Tuzla
36. Vitez
37. Zavidovići
38. Zenica
39. Žepče
- Struktura reklamih površina
-
1. Banja Luka
2. Bijeljina
3. Bileća
4. Bratunac
5. Brčko
6. Čelinac
7. Derventa
8. Doboj
9. Gornji Vakuf
10. Gračanica
11. Gradačac
12. Gradiška
13. Istočno Sarajevo
14. Jajce
15. Kakanj
16. Kostajnica
17. Kozarska Dubica
18. Laktaši
19. Ljubuški
20. Mostar
21. Mrkonjić Grad
22. Nevesinje
23. Novi Grad
24. Pale
25. Prijedor
26. Prnjavor
27. Rogatica
28. Šamac
29. Sarajevo
30. Srbac
31. Srebrenik
32. Teslić
33. Travnik
34. Trebinje
35. Tuzla
36. Vitez
37. Zavidovići
38. Zenica
39. Žepče