Color Skins

Digitalni marketing
YouTube oglašavanje

YouTube je oduvijek bio izvor zabavnog sadržaja, ali se također tvrdi da je suštinski alat za marketinške stručnjake. Zapravo, više od polovine svih marketinških stručnjaka (55%) koristi YouTube kao dio svoje marketinške strategije. Možda mislite: "To je sjajno, ali moja publika nije na YouTube-u." Pa, razmisli ponovo. Jedna četvrtina korisnika interneta provede 10 sati ili više gledajući video zapise, a YouTube ima više od dvije milijarde aktivnih korisnika širom svijeta. Platforma je toliko opsežna da joj se može pristupiti na 76 različitih jezika. Još uvijek ste skeptični?

Ne samo da je vaša publika na YouTube-u, već kao drugi najveći pretraživač na internetu, YouTube može pomoći u poboljšanju vašeg SEO-a i cjelokupnog prisustva brenda. YouTube omogućava trgovcima da predstave jedinstveni sadržaj koji je gledaocima lak za konzumiranje i dijeljenje.

  • Korak 1: Kreirajte YouTube kanal za svoje poslovanje 
  • Korak 2: Saznajte više o svojoj publici
  • Korak 3: Istražite svoju konkurenciju
  • Korak 4: Učite na svojim omiljenim kanalima
  • Korak 5: Optimizirajte svoje videozapise da dobijete preglede
  • Korak 6: Objavite svoje video materijale
  • Korak 7: Optimizirajte svoj kanal kako biste privukli pratioce
  • Korak 8: Isprobajte YouTube oglašavanje
  • Korak 9: Isprobajte influencer marketing strategiju
  • Korak 10: Analizirajte i prilagodite se