PPC je skraćenica od pay-per-click, model digitalnog oglašavanja u kojem oglašivač plaća naknadu svaki put kada se klikne na jedan od njegovih oglasa. U suštini, plaćate za ciljane posjete vašoj web stranici (ili odredišnoj stranici ili aplikaciji).
Kada je PPC kampanja kvalitetno postavljena, visina utroška često je zanemariva, jer klik vrijedi više od onoga što plaćate za njega. Na primjer, ako platite 3 EUR za klik, ali klik rezultira prodajom od 300 EUR, tada ostvarujete veliki profit.
PPC oglasi dolaze u različitim oblicima i veličinama (bukvalno), a mogu se sastojati od teksta, slika, video zapisa ili kombinacije. Mogu se pojaviti na tražilicama, web stranicama, platformama društvenih medija i još mnogo toga
Šta PPC kampanju čini uspješnom?
Odredišna (landing) stranica – Najefikasnije PPC kampanje imaju odredišne stranice ili web stranice koje se neprimjetno usklađuju s oglasima. Oni pružaju visoku relevantnost vašim PPC oglasima. Neko ih mora napisati i dizajnirati kako bi se osiguralo da će vaši CTA-ovi generirati više klikova.